အရောင်အသွေးစုံလင်လှသည့် တေးသီချင်းများ၊ကက်ဆက်ဇာတ်လမ်းများ၊ဇတ်ထုတ်များ၊ရှားပါးအသံဖိုင်များကို ဝါသနာတူမိတ်ဆွေတို့၏ အကူအညီဖြင့် ရှာဖွေစုဆောင်းပေးထားပါသည်။ မူပိုင်ခွင့်များကို လေးစားသောအားဖြင့် စီးပွါးရေးအရ ပြန်လည်ကူးယူပြီး အသုံးမပြုကြရန် အထူးမေတ္တာရပ်ပါသည်။ (ဖြူနီဝါပြာတေးသံသာ)

Friday, August 14, 2015

လူစုံ - တက္ကသိုလ်အမှတ်တရ ရေဒီယိုတေးသီချင်းများ (၁)



လူစုံ - တက္ကသိုလ်အမှတ်တရ ရေဒီယိုတေးသီချင်းများ (၁)
လွမ်းမောဖွယ် တက္ကသိုလ် တေးစုလေးများဖြစ်ပါသည်။ 
ဖိုင်အမျိုးအစားနှင့် ပမာဏသတိပြုရန် (MP3/128 KBPS/52.7MB)
နားဆင်ဖို့နဲ့ သိမ်းထားနိုင်ဖို့.....
PCould Link »»»»»»»»»» Click Here
Mediafire Link »»»»»»»» Click Here
Other Link »»»»»»»»»»» Click Here
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ပါဝင်သော တေးသီချင်းများ စာရင်း (ရေဒီယို၊ဓါတ်ပြား)

                                                              ❖ ကံ့ကော်မြို့ကိုအလည်လာပါရန် - ကိုတင်ဝင်း 
                                                              ❖ ကံ့ကော်လမ်းမှာ - သန်းနုနု (မောင်ခိုင်သူ)
                                                              ❖ ကံ့ကော်ရိပ်မှအတိတ်ပုံပြင် - ကိုအောင်ဖုန်း 
                                                              ❖ တက္ကသီလာမှလွမ်းတေးတစ်ပုဒ် - တက္ကသိုလ်ချိုလတ် 
                                                              ❖ အင်းယားအမှာတော်ပုံ - စန္ဒရားချစ်ဆွေ 
                                                              ❖ ကံ့ကော်ရိပ်မှကြိုလျှက်ပါ -  ခင်သန်းမြင့် 
                                                              ❖ အင်းယားသို့သတင်းစကား - မြင့်ထွန်းနိုင် 
                                                              ❖ သစ်ပုတ်ပင်ရဲ့အရိပ်တစ်နေရာ - တက္ကသိုလ်နီနီမာ 
                                                              ❖ အပြစ်မဲ့တဲ့ အင်းယားပါကွယ် - စန္ဒရားလူမော် 
                                                              ❖ ကံ့ကော်ပင်လေးအရိပ်မဝေ - နိုင်နိုင်မော် 
                                                              ❖ သီလာကျွန်းမြတက္ကသိုလ်ဝယ် - စန္ဒရားကွန်းဇော် 
                                                              ❖ ရွှေကံ့ကော် -  တက္ကသိုလ်နီနီမာ 

No comments:

Post a Comment